Zwroty i reklamacje
Procedura reklamacji
- W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: [email protected]. W zgłoszeniu należy podać swoje dane lub dane osoby zamawiającej oraz numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja. Na prośbę naszego pracownika prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego towaru, co umożliwi wstępną weryfikację problemu.
- Towar zostanie odebrany od Państwa przez naszą firmę (Zakład Mechanizmów Napędowych S.C.) za pośrednictwem usługi kurierskiej, której koszt pokrywa nasza firma.
- Reklamacje rozpatrywane są przez Dział Reklamacji Zakładu Mechanizmów Napędowych S.C.
- O wyniku ostatecznej weryfikacji reklamacji poinformujemy Państwa w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zobowiązujemy się do bezpłatnej naprawy towaru, wymiany na nowy produkt wolny od wad lub zwrotu należności w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany.
Ważne informacje:
- W przypadku wymiany towaru na nowy, wystawimy fakturę korygującą.
- W przypadku zwrotu należności za reklamowane artykuły, pieniądze zostaną zwrócone na podany przez Państwa numer konta bankowego.
Pragniemy przypomnieć, że gwarancja na oferowane przez nas produkty dotyczy wyłącznie wad ukrytych lub innych wad fabrycznych, które wpływają na niewłaściwe zużycie lub użytkowanie produktu. Reklamacja nie zostanie uznana w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania przez Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, wszystkie koszty związane z jej rozpatrzeniem, w szczególności koszty transportu, ponosi osoba zgłaszająca reklamację.
Procedura zwrotu
Zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 32 ust. 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta), koszt odesłania towaru do sklepu ZMN w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.
- Aby dokonać zwrotu, prosimy o zgłoszenie takiej chęci drogą mailową na adres [email protected], wraz z podaniem swoich danych lub danych osoby zamawiającej.
- Istnieją dwie możliwości zwrotu towaru:
- Towar może zostać odebrany przez naszą firmę za pośrednictwem usługi kurierskiej, po wcześniejszym potwierdzeniu przez Państwa (drogą e-mail), że koszt tej usługi zostanie potrącony z kwoty zwrotu.
- Mogą Państwo również odesłać produkt samodzielnie, wybraną metodą na adres:
Zakład Mechanizmów Napędowych S.C.
ul. Katowicka 1
78-300 Świdwin
Tel: 94 365 20 91
- W przesyłce należy umieścić kartkę z nazwiskiem osoby zamawiającej oraz informacją "Zwrot ZMN". W przypadku klienta indywidualnego prosimy również o dołączenie wypełnionego i podpisanego protokołu zwrotu/reklamacji. Formularz ten znajduje się w paczce z zamówieniem lub w załączniku do maila z fakturą.
- Po pozytywnej weryfikacji otrzymanego zwrotu, wystawimy fakturę korygującą, którą prześlemy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
- Zwrot płatności na podany przez Państwa numer konta bankowego nastąpi po wystawieniu faktury korygującej. W przypadku odbioru towaru przez naszą firmę, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt usługi kurierskiej.